Τρίτη 9 Σεπτεμβρίου 2014

«Αυξάνονται και πληθύνονται» οι καθαρίστριες που καλούνται στη ΓΑΔΑ


Ενώ αρχικά είχαν κληθεί να καταθέσουν στη Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής τρεις απολυμένες καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών για κατηγορίες που τις βαρύνουν από τις 10 Ιουλίου, όταν είχαν συγκρουστεί με αστυνομικούς, τελικά αύριο (Τετάρτη, 17.00) θα απολογηθούν ακόμη δύο.


«Η τρομοκρατία δεν θα περάσει. Ο αγώνας των καθαριστριών θα νικήσει», αναφέρει η Συντονιστική Επιτροπή Απολυμένων Καθαριστριών του υπουργείου Οικονομικών, με αφορμή την κλήση σε απολογία ακόμη δύο (συν τις αρχικά τρεις) καθαριστριών για τα αδικήματα της «εξύβρισης κατά συρροή», της «διατάραξης οικιακής ειρήνης σε δημόσιο χώρο από κοινού» και των «σωματικών βλαβών κατά αστυνομικού οργάνου».

Όπως υποστηρίζουν, «πρόκειται για εκδικητικές διώξεις που στόχο έχουν να τρομοκρατήσουν τις αγωνιζόμενες καθαρίστριες καθώς δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι στη ΓΑΔΑ καλούνται να απολογηθούν μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής».

Παράλληλα, καλούν σε συγκέντρωση συμπαράστασης έξω από τη ΓΑΔΑ.

efsyn.gr

1 σχόλιο:

  1. "Εξυβριση κατα συρροη"! Τι μου λετε!! Δεν εκατσαν ,να απολαυσουν τον αφανισμο, της υπαρξης τους της ιδιας; Βρε ,τις ατιμες!!
    "Διαταραξη οικιακης ειρηνης,σε δημοσιο χωρο"! Ανθρωπος γραμματιζουμενος το συνελαβε αυτο το κατασκευασμα; Οικιακη ειρηνη σε δημοσιο χωρο!! Τωρα τι ειναι αυτο!! Κατι,ας πουμε,"ανθρωπος αγραμματος-ξυλο απελεκητο" η "ανθρωπος αγραμματος-υψηλοβαθμο στελεχος"!! Μπα,νομιζω το δευτερο ειναι το σωστο,στα πολλαπλης επιλογης,ασκηση!!
    "Σωματικες βλαβες αστυνομικου οργανου"....απο την καθαριστρια;; Γιατι λοιπον φωναζουμε "βοηθεια αστυνομια"....μη χειροτερα....τι πλανη ζουμε!! Να ξερω η γυναικα,να φωναζω απο δω και περα"βοηθεια καθαριστρια"!! Εμ δεν μου τα'παν καλα!! Και εσυ,αναρχογατουλη μου,βρες εκεινη την φωτογραφια ,του οργανου,που την χτυπα ,απο πισω,με το γκλομπ!!
    Νομιζα οτι ηταν απο λεβεντια του οργανου....τωρα καταλαβα τον κινδυνο που περασε ,ο αμοιρος ο Δημητρακης!!
    Γενικα σημερα,ειμαι χαλια!! Σε πληρη συγχυση!! Να παω να προστατευσω το οργανο,απο την καθαριστρια;Να κατσω σπιτι να το κανω,για να εχω και οικιακη ειρηνη ; Η,να κανω και εγω αυτοκριτικη οπως ο Λοβερδος ;Να που εχει και η δημοκρατια ,τα διλληματα της!! Στην ΓΑΔΑ αδερφες μου......στην ΓΑΔΑ"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή