Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2014

Συνενοχοι


1 σχόλιο:

  1. Εγω παλιν,....δεν θα ερθω Παυλο!! Διοτι λεβεντη μου,...πεθανες!! Προσπαθω να καταλαβω,αν πραγματι,το ανθρωποειδες που σε σκοτωσε,ηταν ...τοσο ..αρκετος; Ηταν πιο δυνατος απο σενα; Ο τοσο ,ελαχιστος,καταφερε κατι τετοιο; Μπα!! Κατι αλλο συμβαινει,να ξερεις. Μαλλον την χαριστικη βολη σου εριξε.Το εγκλημα,το εκαναν ,οχι μονο,οι 425.990 χιλιαδες που αναφερει ο αναρχογατουλης,μα και ολοι οι υπολοιποι,που περσυ,στις 18 Σεπτ.ειμασταν στο Κερατσινι!! Γεματοι οργη,και μενος,και ανατριχιλα,αγορι μου,εκλαιγα,και δεν ηξερα η δολια,αν κλαιω για σενα,αν κλαιω για την καψερη την μανα σου,και τον πατερα σου,σκιζομουνα μεσα μου απο φοβο και απο πονο,....δεν γνωριζομαστε,φυσικα!! Σε εμαθα,σε μια νυκτα μεσα. Το πρωι,η οργη και ο φοβος μεγαλος. Ναι-ναι,ξερεις εσυ!! "Σιγα μην κλαψω,σιγα μην φοβηθω..."!! Αχ παλλικαρι μου,....που να στα λεω!! Ειμαστε και συναδελφοι,τρομαρα μου!! Ναι,μουσικος και εγω!! Σε καναμε λοιπον ηρωα,Παυλο μου,ετσι....για να εχουμε και το αλλοθι...."αυτος ηταν κατι "αλλο"...εμεις ειμαστε απλοι,συνηθισμενοι ανθρωποι"! Το ιδιο δεν εγινε,με οσους πεθαναν για τα ιδανικα τους,για την ελευθερια; Σιγα,μην και μας λειπουν ,τα προτυπα σε αυτην την χωρα! Απο που να ξεκινησω; Απο το ηρωικο 1821,πιο προσφατα θελεις; Να παμε προχθες; Στην αντισταση το 40; Στον εμφυλιο; Ουου.....πεθαμενους να θελεις!! Απαξ του ετους,δοξασμενοι,και το υπολοιπον του ετους,ξεχασμενοι!! Ναι,καλε μου,πεθαμενοι ,καθε μερα απ ολους μας σχεδον,αλλιως.....γιατι ζουμε,αυτο που ζουμε; Πως διαολο.δεν ειμαστε και εμεις Καραισκακηδες,Διακοι,Μπουμπουλινες,....Βελουχιωτηδες....ουκ εστιν αριθμος!
    Δεν ξερω κι'ολας καλε μου,μην και σε σκοτωσαμε εμεις πριν τον Ρουπακια. Δεν του το'χω βρε Παυλο μου.....ξερω 'γω;;;
    Πολυ λιγος για σενα...μπαμπεσης και δειλος!! Οχι Παυλο μου,εσυ θελεις χιλιαδες πολεμιους σου,θελέις χιλιαδες συνειδησεις πουλημενες,και παραδομενες στην ληθη,για να νικηθεις! Ετσι ευκολα,κερδιζετε η ελευθερια;Αυτο λοιπον που εισαι αγορι μου,δεν το εχουν οι πολλοι. Ουτε το εμαθαν,με τον χαμο σου! Διοτι,αν το ειχαν μεσα τους,διοτι αν σε ειχαν μεσα τους γιαβρι μου,που ηταν ολες αυτες οι χιλιαδες,στον αγωνα των καθαριστριων,που ηταν τον Ιουλιο αρχες,με τις φυλακες Γ'τυπου που ετοιμαζαν,για τους "αλλους" νεκροζωντανους; Γιατι πρεπει πρωτα να πεθανει καποιος,για να τρεξουμε μετα να διεκδικησουμε την ελευθερια,την ισοτητα,τη δικαιοσυνη....διαολεεεεε;;;;;;;Πως και ολες αυτες οι χιλιαδες,δεν στηθηκαν εξω απο το υπουργειο,και ο Αθανασιου.....ακομα μεσα να ειναι,και ναμην τολμα να βγει;;; Καμια τριανταρια συγγενης,ηταν Παυλο μου,ο πατερας ταδε,η μανα ταδε...Που ειναι οι χιλιαδες Παυλο μου,να "δειξουν" ποσο μικρος και ελαχιστος ειναι ο υπουργος που κοβει το Παπ-τεστ στις γυναικες,και οχι μονον.....να τον κανουμε,να μην εχει χρονο,ουτε για την φραντζα,το καθηκι;; Ολοι αυτοι δεν ειναι φασιστες; Ολοι αυτοι δεν ειναι λογοι,για να βγουμε στους δρομους; Για να πολεμησουμε; Για να αγωνιστουμε; Οχι!! Αυτοι ειναι ελαχιστοι,εμεις συνενοχοι,και η ελευθερια....δυσκολη!!! Μονον για τους ολιγους καλε μου! Ολοι την ποθουν ,λιγωτεροι την υπηρετουν,και ακομα πιο λιγοι ,την αξιζουν!!Εγω λοιπον,λιγο ντρεπομαι ακομα, Δεν ειμαι ετοιμη.Ειμαι δειλη Παυλο,και αυτο δουλευω,να σε φτασω!!Να πολεμω με πραξεις,για ολα εκεινα που πιστευω,οτι μου αξιζουν! Λεει λοιπον και η Μαγδαληνη του Βαρναλη:

    "μοναχα εγω το'νιωσα,που ημουνα,λασπη και κοινη,
    ποσο,Χριστε,ησουν ανθρωπος,
    και 'γω.....θα σε αναστησω"!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή