Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Μονο δυο λεξεις; Εστω.....

Χθες το βραδυ
φτιαγμενος απ'ολα αυτα που ακουγα
για ασφαλιστικο και ανταρτες βουλευτες,
καθησα να γραψω μερικες σκεψεις μου.
Τωρα θα σας κανονισω εγω σκεφτηκα!
Τρομαρα μου!!!
Αλλα φαινεται οτι ηταν ''αλλαι αι βουλαι του κυριου''

Γιατι μια λεξη εγραφα, δυο εσβηνα
(μα καλα τοσο πολυ μας εχουν θολωσει το μυαλο;)

Παντως δεν μπορω να πω οτι δεν το παλεψα!

Οταν τα βλεφαρα αρχισαν να γερνουν,
ειχα μπροστα μου
μια κολα γεματη απο μουτζουρες και σβησιματα.

Οταν ομως εκνυρισμενος απο την αφλογιστια του μυαλου
αρχισα να τσαλακωνω το χαρτι για να παρει το δρομο προς το καλαθο των αχρηστων,
ειδα οτι δυο λεξεις ειχαν...γλυτωσει απ'ολα αυτα
τα σβησιματα και τις μουτζουρες του μυαλου.

Δυο λεξεις μονο;
Δυο λεξεις για ολη αυτη τη λαιλαπα;
Δυο λεξεις για ολη αυτη την επιθεση που δεχομαστε;

Εστω...

Ισως να ηταν και οι μονες αληθινες σκεψεις μου!
Και ολες οι αλλες να ηταν φρου-φρου και αρωματα
και ψευτικα φτιασιδωματα.

Δυο λεξεις...με δυο αποδεκτες.
Μια για τους ανθρωπους της εξουσιας...

και μια για τους ανθρωπους
που δεχονται ολη αυτη την επιθεση και βια της εξουσιας
χωρις να αντιδρουν...

Σας Λυπαμαι....

2 σχόλια:

  1. Να σου πω μια αλήθεια;
    Κι εμάς που αντιδρούμε, δεκαετίες τώρα.... μάλλον μας λυπούνται παραπάνω.......

    Καλησπέρα αναρχογατούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχεις δικιο...
    αλλα δεν λυπομαστε εμεις τον εαυτο μας.Και σιγουρα δεν αρχιζουμε τα κλαψουρισματα γιατι παλι τους ψηφισαμε και παλι μας κοροιδεψαν.
    Οχι οτι και μεις δεν εχουμε κανει λαθη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή